Cena rynkowa: 53,30 PLN. Nasza cena: 45,31 PLN. Czas realizacji: 1-2 dni.

Obsługa i naprawa samochodu Skoda Felicia. Samochody produkowane od września 1994 roku. Modele:

  • Skoda Felicia LX; GLX; LXi; GLXi; LX1.6; GLX1.6; LX 1.9D; GLX 1.9D; SLX;
  • Felicia Combi LX; GLX; LXi; GLXi; LX1.6; GLX1.6; LX1.9; GLX1.9 D; SLX;
  • Felicia Vanplus LX; LXi; LX1.9D;
  • Felicia Pickup LX; LXi; LX1.9D.

Samochody wyposażone w silniki benzynowe 1.3 (Skoda) o jednopunktowym i o wielopunktowym wtrysku paliwa i 1,6 (Volkswagen) o wielopunktowym wtrysku paliwa oraz silnik wysokoprężny 1.9 D (Volkswagen).
W publikacji uwzględniono zmiany konstrukcyjne samochodów do końca produkcji oraz oferowane od 1998 roku serie limitowane, np. Tango, Klif, Magic, Genua, Perfect, Twist, Family i Trend.
W książce zamieszczono: szczegółowe opisy budowy, zasady obsługi technicznej, opisy naprawy i regulacji, momenty dokręcania ważniejszych połączeń gwintowych.

Spis treści:

Od Autora

WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Opis modeli
Bezpieczeństwo czynne i bierne
Identyfikacja samochodu
Eksploatacja samochodu

SILNIK BENZYNOWY 1,3

1.1. Charakterystyka ogólna
1.2. Kadłub silnika, tuleje cylindrów oraz zawieszenie zespołu napędowego
1.3. Układ tłokowo-korbowy strona
1.4. Układ rozrządu
1.5. Zespół głowicy
1.6. Pokrywy silnika
1.7. Układ smarowania
1.8. Układ chłodzenia
1.9. System wtryskowo-zapłonowy Bosch Mono-Motronic
1.10. Układ wylotowy
1.11. Wymontowanie i zamontowanie zespołu napędowego

SILNIK BENZYNOWY 1,6

2.1 . Charakterystyka ogólna
2.2. Kadłub silnika i zawieszenie zespołu napędowego
2.3. Układ tłokowo-korbowy
2.4. Układ rozrządu
2.5. Zespół głowicy
2.6. Pokrywy silnika i mocowanie osprzętu
2.7. Układ smarowania
2.8. Układ chłodzenia
2.9. System wtryskowo-zapłonowy Magneti Marelli
2.10. Układ wylotowy
2.11. Wymontowanie i zamontowanie zespołu napędowego

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 1,9

3.1. Charakterystyka ogólna
3.2. Kadłub silnika i zawieszenie zespołu napędowego
3.3. Układ tłokowo-korbowy
3.4. Zespół głowicy i układ rozrządu
3.5. Układ smarowania
3.6. Układ chłodzenia
3.7. Układ zasilania
3.8. Układ wylotowy

SPRZĘGŁO

4.1. Charakterystyka techniczna
4.2. Wymontowanie i zamontowanie sprzęgła

SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA

5.1. Charakterystyka techniczna
5.2. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej
5.3. Mechanizm zmiany biegów
5.4. Półosie napędowe

UKŁAD KIEROWNICZY

6.1. Układ kierowniczy bez wspomagania
6.2. Układ kierowniczy ze wspomaganiem

UKŁAD HAMULCOWY

7.1. Charakterystyka techniczna
7.2. Obsługa i naprawa

ZAWIESZENIE I KOŁA

8.1. Zawieszenie przednie

8.1.1. Charakterystyka techniczna
8.1.2. Obsługa i naprawa

8.2. Zawieszenie tylne

8.2.1. Charakterystyka techniczna
8.2.2. Wymontowanie zawieszenia tylnego

8.3. Koła samochodu

8.3.1. Charakterystyka techniczna
8.3.2. Obsługa ogumienia
8.3.3. Regulacja ustawienia kół
8.3.4. Piasty kół

WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE

9.1. Akumulator
9.2. Alternator
9.3. Rozrusznik
9.4. Urządzenie ogrzewania i przewietrzania
9.5. Klimatyzacja wnętrza
9.6. Instalacja elektryczna
9.7. Oświetlenie zewnętrzne
9.8. Sygnał dźwiękowy
9.9. Wycieraczki i spryskiwacze szyb oraz reflektorów

NADWOZIE SAMOCHODU

10.1. Szkielet nadwozia
10.2. Błotnik przedni
10.3. Pokrywa przedziału silnika
10.4. Drzwi boczne
10.5. Centralna blokada drzwi bocznych
10.6. Szyby boczne
10.7. Pokrycie drzwi bocznych
10.8. Lusterka wsteczne
10.9. Drzwi tyłu nadwozia
10.10. Szyba przednia
10.11. Zderzaki
10.12. Listwy ozdobne i płat przodu nadwozia
10.13. Wyposażenie wnętrza
10.14. Siedzenia samochodu
10.15. Pasy bezpieczeństwa
10.16. Wzmocnienie między podporami przedniego zawieszenia
10.17. Zabezpieczenie antykorozyjne
10.18. Różnice w nadwoziu Pickup

ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1997

11.1. Opis modeli
11.2. Silnik benzynowy 1,3 MPI

ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1998

12.1. Silnik Skoda 1,3
12.2. Skrzynka przekładniowa
12.3. Wyposażenie elektryczne
12.4. Nadwozie
12.5. Serie limitowane